Meie idee on hooldekodu või sotsiaalmaja

Ajaveebide konkurss "Mida saaksime teha oma kogukonnas elu parandamiseks?"
Oleme 7c ja 7b sõprus meeskond. Meie juhendaja on Eva Tšepurko.



Ideeloojad on: Margot Meri 7.b klass
Keidy Säinas, Andra Pihlak, Marily Sinisalu , Birgit Post ja Keiu Järvik 7.c klass
Palun julgesti kominteerige meie tööd!



Wednesday, May 5, 2010

Hooldekodu


Kui ma oleksin linnapea siis ma sooviksin, et Valgal oleks veel üks laste-ja hooldekodu linnas olemas. See on selline asutus, kus on lastekodu ja hooldekodu koos ning nemad, kellel pole kuskil olla, saaksid seal koos elada. Neil on seal kõik võimalused olemas heaks eluks ja ma arvan, et see asutus on hästi tehtud ning kõik vajalik kasutamiseks on olemas. Selle projekti jaoks saaksin raha EL-ist ja mõtlesin, lapsi ja vanemaid inimesi aidata. Kõik, kellel on abi vaja, võivad seda külastada ja sinna pikemalt jääda. Samuti võib seal lihtsalt lastel ja vanematel inimestel külas käia ja neid rõõmustada. Keelatud ei ole ka täiskasvanutel lapsi adopteerida.

Primeeriksin peret, kes võtaks lapsi nädalavahetuseks. Ja noori kes tuleb ekatega aega veetma. Neile lugeda või lihtsalt kuulata!
Margot Meri 7.b klass

12 comments:

  1. päris normaalne idee (I)


    Angela 7b .

    ReplyDelete
  2. Päris hea idee mina olen täitsa selle poolt!!

    ReplyDelete
  3. Hea idee . Kui see tõeks tuleks ,siis oleks valgas kindlasti parem ;)

    ReplyDelete
  4. Ma arvan , et see on huvitav mõte ja kohe kindkasti ka teostatav , see vähendaks ka kodutute arvu Valga linnas . :)

    ReplyDelete
  5. Priit
    7b
    Hea mõte:X

    ReplyDelete
  6. Täitsa huvitav idee ning see peaks olema teostatav

    ReplyDelete
  7. Mina olen sellega nõus kuna see aitab noori kui ka vanemaid inimesi.

    Anna ja Merilin
    7 klass

    ReplyDelete
  8. Väga hea idee !

    Mairin ja Angeelika
    7.b

    ReplyDelete
  9. Hea idee ega see ju halba ei tee.

    ReplyDelete
  10. Hea mõte slliseid asju on vaja

    Monika 7b

    ReplyDelete
  11. Täitsa hea mõte juuh! ;)
    Täituks see mõte ka siis oleks suht normaalne ju.

    ReplyDelete